Documenta DMS


Despre

Functionalitati: - Arhivare electronică - stocarea tuturor documentelor organizaţiei într-o formă organizată şi centralizată - Arhivare fizică - conexiune între documentul electronic şi documentul fizic aflat pe raft, în cutie, dosar; întregul proces de gestiune are loc conform legislaţiei "Arhivelor Naţionale" - Registratură electronică - circuitul hârtiei este complet controlat, documentele sunt direcţionate automat către departamente, istoricul unui document este aflat instant datorită sistemului complex de căutare - Managementul contractelor - sistem automat de indexare a facturilor, contractelor, cu alerte şi notificări pentru termenele de expirare + avizare şi semnatură electronică - Managementul dosarelor de personal (HR) - toate documentele aferente angajaţilor (contracte de muncă, acte adiţionale, adeverinţe s.a.) sunt generate şi indexate automat de sistem - Menţinerea calităţii - personalul respectă cu lejeritate normele calitative datorită documentelor şablon mereu la îndemână şi a procedurilor de aprobare implicite - Fluxuri şi proceduri de lucru - procesele de lucru devin automate, predefinite în baza organigramei şi a procedurilor interne cu ajutorul motorului integrat, uşor de folosit - Managementul proiectelor Kanban - sistemul are în componenţă un modul de project management bazat pe Kanban, progresul, timpul estimat, tichetele alocate sunt monitorizate.

Registratura electronica pentru eficienta, rapiditate, transparenta

Contact

Splaiul Independentei nr. 319, Sema Parc Business
Crangasi, Sector 6, Bucuresti 060044

Metrou: Petrache Poenaru (fosta Semanatoarea)

Cladirea galbena cu fantana arteziana

Indrumari localizare

  • - Arhivare electronica
  • - Arhivare fizica
  • - Managementul documentelor
  • - Fluxuri de lucru
  • - Automatizarea facturilor furnizor
  • - Managementul contractelor (clienti si furnizori)
  • - Registratura electronica
  • - Registru inventar/ Management mijloace fixe
  • - Managementul achizitiilor
  • - Managementul proiectelor Kanban
  • - ISO Compliance
  • - Colaborare - Team Work
  • - Management Dosare Personal (HR)
  • - Administratie publica
  • - Managementul reclamatiilor/petitiilor
  • - Procesare popriri
  • - Scanare documente
  • - Arhivarea documentelor contabile
  • - Nomenclator arhivistic
  • - Secretariat electronic

Orar

Luni - Vineri: 09.00 - 18.00

Fii primul care-si spune parerea!


Contact

0770 861 958


Follow & Bookmarking

Adauga la favorite
Publicare